2018. május 5., szombat

Interjú Lana Millan írónővel


Nemrég volt szerencsém elolvasni Lana Millan Raziel című regényét, ami egyből belopta magát a szívembe, és befurakodott a kedvenc olvasmányaim közé. (IDE kattintva megtekinthetitek, mennyire imádtam.) Vettem ezért a bátorságot, és feltettem a szuper kedves írónőnek néhány kérdést a könyvvel és írással kapcsolatban, aki készségesen válaszolt is rájuk. Fogadjátok szeretettel az interjút! :)



Mikor kezdtél el komolyabban foglalkozni az írással?
Úgy hat évvel ezelőtt kezdődött. Egy este a barátaimmal arról beszélgettünk, mennyire beszippant minket a mindennapok egyhangúsága, milyen távol kerültünk az álmainktól. Akkor ígéretet tettünk magunknak, hogy mindent elkövetünk, hogy megvalósítsuk ezeket az álmokat. Másnap nekiálltam írni. Nehéz volt, de nem akartam megszegni az ígéretem.


Mennyiben más a Raziel, mint az első regényed, az Átkozott Hannah Brown?
Az Átkozott Hannah Brown könnyed, szórakoztató történet egy lányról, aki nem hisz a szerelemben, de bármennyire is igyekszik, a végzete borítékolva van. Raziel teljesen más, a karakterek komplexebbek és a megírásához komolyabb kutatásra volt szükség. 


Az arkangyalok közül miért pont Razielt választottad a történet főhősének? 
Az angyalokról olvasgattam, amikor rátaláltam a Tudás Könyvének történetére. Azonnal éreztem, hogy Raziel az, akit kerestem.


Mennyi ideig tartott megírni a könyvet?
Erre nem tudok pontosan válaszolni, mert közben mást is írtam, illetve volt néhány hónap, amikor teljesen mással foglalkoztam.


Te magad szereted a KitKat-et, vagy ez a csokimánia inkább csak Belader sajátja?
Szeretem, ez az egyik kedvenc csokim, és úgy éreztem, tökéletes lenne Belader karakteréhez.


Mit tartasz a regény legfőbb üzenetének?
Hogy mindenki képes a jóra, hogy van választásunk, illetve azt, hogy felelősek vagyunk a világunkért. Jobban kéne vigyáznunk rá.


Lesz-e folytatás, és ha igen, várhatóan mikor érkezik?
Már dolgozom a második részen, de hogy mikor érkezik, annak csak Isten a tudhatója. :)


Mi inspirál írás közben?
A mindennapi élet. Néha a legváratlanabb helyekről jön az ihlet, lehet egy vonaton elcsípett beszélgetés, egy barátokkal eltöltött beszélgetős este. Mindig nyitott szemmel járok.

Az írónő (egy nem mindennapi) dedikálás közben

Milyen műfajú könyveket szeretsz leginkább olvasni?
Mindenevő vagyok. Szeretem a történelmi, életrajzi regényeket, de vevő vagyok a humorra is.


Megközelítőleg hány kötet található a könyvespolcodon?
Ez nehéz kérdés, rengeteg. Az utóbbi években részben átálltam az e-könyvekre, mert nem fértem el.


Milyen egyéb terveid vannak még erre az évre?
Raziel folytatásán kívül az Átkozott Hannah Brown második részét szeretném befejezni. Itt a nyár, szeretnék egy kicsit kiszabadulni, jó lenne egy balatoni bringázás.


Nagyon szépen köszönöm az interjút! :)
Én köszönöm a felkérést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése