2017. december 4., hétfő

Decemberi olvasmánylista


Beköszöntött a december is, ami azt jelenti, hogy az idei utolsó olvasmánylistámat állítottam össze. A 2017-es olvasási terveimet maradéktalanul sikerült megvalósítanom, így ez a hónap egyfajta bónusz lesz számomra, ami a bőség zavarában fog telni. Az utóbbi időben ugyanis elég sok könyvet kaptam/vettem, ráadásul előrendelhetővé váltak végre azok a kötetek, amelyekért már majd' elepedtem, ezért igencsak nehezemre esett választani közülük, de végül az alábbi öt regény mellett döntöttem:




Izolde Johannsen & Michael T. Marble - A birodalmi kalóz

Nem sűrűn olvasok történelmi regényeket, most mégis egy ilyen művel kezdtem a decembert Izolde Johannsen írónő jóvoltából. A birodalmi kalóz az Admiral Graf Spee hadihajó és legénysége történetét eleveníti meg a második világháború idején. Még nagyon az elején járok, de engem már megvett magának.



R. Kelényi Angelika - A grófnő árnyékában

R. Kelényi Angelika gyönyörű könyvébe azóta szerelmes vagyok, mióta először megláttam a könyvesboltok polcain. Régóta kapartam érte a falat, de nemrég egy nyereményjáték keretében volt szerencsém megnyerni, szóval most három méterrel a föld felett lebegek. Alig várom, hogy a kezembe kaphassam.



Kass Morgan - Hazatérés

Hatalmas fan lévén természetesen azonnal lecsaptam a The 100 harmadik részére. Bár a sorozatért még mindig jobban dobog a szívem, az előző két kötetet is nagyon szerettem, annak ellenére, hogy egy icipici pluszt hiányoltam belőlük. Kíváncsi vagyok, mit hozott ki Kass Morgan a Hazatérésből.



Becca Fitzpatrick - Végjáték

A Csitt, csitt-tel eléggé döcögősen indult idén a kapcsolatom. Hullámhegyek és hullámvölgyek váltották egymást folyamatosan bennem, hol jobban bele tudtam élni magam Nora és Folt történetébe, hol pedig kevésbé. Egy kicsit emiatt tartok a Végjátéktól, de remélem, Becca Fitzpatrick most csak pozitív érzéseket fog kicsikarni belőlem.



Sarah J. Maas - Köd és harag udvara

A listát és az évet az általam nagyon-nagyon vágyott Tüskék és rózsák udvara folytatásával szeretném zárni. Az utolsó napokon Prythianbe utazom majd, a tündérek és a mágia világába, és hagyom, hogy Sarah J. Maas újfent elvarázsoljon. Köd és harag udvara, készülj fel! Nemsokára érkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése