2018. április 12., csütörtök

Zombi apokalipszis Book Tag


Gothic01-nél, a Goodbye Agony blogon találtam ezt a kihívást, és zombirajongó lévén nem tudtam ellenállni neki. Nagyon tetszett ez a húzogatós módszer, mivel ennél a tagnél ki kell választani tíz kötetet a könyvespolcunkról, felírni a címüket egy-egy cetlire, összehajtogatni őket, és minden szempontnál húzni egyet. Ezután a regényt tetszés szerint ki kell nyitni valahol, és az a név lesz a válasz a kérdésre, ami az adott oldalon legelőször szerepel. Én nagyon élveztem ezt a kis játékot, remélem Ti is kedvet kaptok hozzá, ha eddig még nem töltöttétek ki. :)





Az első ember, aki meghal:
Elide Lochan


Az évek során szinte mindenkit megszerettem az Üvegtrón sorozatban, és Elide-ért is fájna a szívem, bár ha valakit fel kellene áldozni, rá esne a választásom. Nagyon sajnálom őt, hiszen egy csupa szív, bátor lány, de nem élheti mindenki túl, ugye?




Akit kibuktatsz, hogy elmenekülj a zombik elől:
Ruta


Szegény kicsi Ruta! Érte is vérezne a lelkem, de tény, hogy ellene elég nagy esélyem lenne. Pedig nem szívesen hagynám hátra a zombiknak.




Az első, aki zombivá változik:
Wells Jaha


A kancellár fia, mint zombi? Annyira nem is elképzelhetetlen. A harmadik kötetre egyébként is eléggé magába fordult, szóval szerintem megállná a helyét zombiként. Csak engem fel ne faljon. :D




Aki téged buktat ki, hogy elmeneküljön a zombik elől:
Minho


Minhóról simán el tudom képzelni, hogy ez élőhalottak elé vessen, hogy mentse a saját irháját. Eleve gyorsabban fut mindenkinél, így nagyon hamar maga mögé utasítana. Elég, ha csak megelőz...




A csapat idiótája:
Walther


Lia bátyját egyáltalán nem tartom idiótának, úgyhogy ezzel most kicsit melléfogtam. Mellékszereplőként nem ismertük meg olyan jól a könyvekben, mint a főhősöket, de ki tudja... Lehet, végül kiderülne, hogy még sincs ki mind a négy kereke. :D




A csapat agya:
Rafi


A mi drága arkangyalunk már több ezer évet megélt ezen a bolygón, tehát elvileg rengeteg tudással rendelkezik. Igaz, az izmait talán többet használja, és harcokban verhetetlen, ám a gondolkodásmódjával sincs baj, és biztosan mindig kifundálna valamit az ellenség elkerülésére.




Az ügyeletes orvos:
Celeste Watkins


Dr. Celeste Watkins rendel! Ha valakire, rá minden kétséget kizáróan rábíznám magam. Az egész lány egy két lábon járó lexikon, és ha komolyabb műtéteket nem is, kisebb beavatkozásokat szerintem el tudna végezni anélkül, hogy belehalnék.




A fegyverszakértő:
Lina Bard


Szelina Bard már eleve fegyverrel a kezében született, ezért nála lennének a legjobb helyen a gyilkolásra tervezett eszközeink. Mindig tudná, kinek milyen fegyverrel szolgáljon, és többet is tart magánál, szóval jaj nektek zombik, ha megtámadtok! :D




A harcos:
Charles Meriwether (Dagi)


Dagi inkább tudós, mint harcos, bár meg kell hagyni, rengeteget fejlődött a trilógia végére, és sokkal bátrabb lett, mint eleinte volt. Véleményem szerint nem szerepelne rosszul, ha tényleges összecsapásra kerülne sor, tuti, hogy mindent beleadna a küzdelembe.




A csapatkapitány:
Fakó


Pikknek picivel jobban örültem volna, de Fakóra is teljes mértékben rá merném bízni az életem. Tudom, hogy soha nem akarna rosszat, és lelkiismeretesen vezetné a csapatot, emellett pedig kiváló taktikus és elszánt harcos. Nem egyszer bizonyította már a rátermettségét, úgyhogy nagyon jól járnánk vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése