2018. május 16., szerda

Ez vagy az Book Tag


@Katara_Phoenix barátnőm (akinek köszönöm a kihívást) sosem hagy unatkozni, újabbnál újabb kérdéssorokkal bombáz. Ezúttal az Ez vagy az book tag esett áldozatomul, melyben két lehetőség közül kell választani kérdésenként, bár bevallom, néha elég nehéz volt döntenem. Jöjjenek a válaszaim! :)



Hol szeretsz inkább olvasni: kanapén vagy ágyban?
Ahol épp van hely. :D Ágyban is sokat szoktam olvasni, de ha jó idő van, inkább kivonulok a szabadba, ahol egy széken vagy padon is tökéletesen elvagyok.

Férfi vagy női főszereplő?
Igazából mindegy, a lényeg, hogy szerethető legyen a főhős, és ne hisztizzen folyton, valamint ne akadjon fenn minden jelentéktelen dolgon.

Trilógia vagy tetralógia?
Imádom a trilógiákat, jó párat olvastam már, de a tetralógiákat is ugyanúgy szeretem. Egyedül azt nem bírom, ha indokolatlanul végtelen hosszúságúra nyújtanak egy olyan történetet, amit egy könyvben is le lehetne zárni.


E/1 vagy E/3 szemszög?
Mindkettő. Az E/3-as szemszögbe is ugyanúgy bele tudom élni magam, mint az E/1-esbe, bár az talán picivel közelebb áll a szívemhez.

Reggeli vagy esti olvasás?
Délutáni. :D Reggel nem igazán van időm olvasni, örülök, ha összekapom magam a busz indulásáig, így marad az esti olvasás, és a lopott délutáni percek.

Könyvtár vagy könyvesbolt?
Könyvtárba elég ritkán járok, könyvesboltba még ritkábban, leginkább az internetes rendelést részesítem előnyben. Kényelmes, gyors és nem kell órákig sorban állni, csak várni a nagyszerű könyvekre.

Megríkasson vagy megnevettessen a könyv?
Mindenem a jó humor, ha egy regényben ez megtalálható, egyből nyert ügye van nálam. Sírni nem szoktam gyakran, csakis akkor, ha nagyon megérint érzelmileg az adott kötet.


Fehér vagy fekete borító?
Fekete borítós könyvekből több van a polcomon, de fehérből is akad szép számmal. Nem tudok választani közülük, szeretem ezt is, azt is, és persze a színesekben is szívesen gyönyörködöm.

Karakter-orientált vagy cselekmény-orientált könyv?
Mit sem ér az izgalmas cselekmény, ha a karaktereket a hátam közepére sem kívánom, és az imádott szereplők sem érnek sokat, ha nincs mögöttük elfogadható cselekmény. Egyik a másik nélkül nem működik nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése